Misfits

Det enda jag känner någon form av motivation till just nu är att lägga mig i soffan och sträckkolla andra säsongen av Misfits. Ni som sett Skins och blivit lika besatta som jag, kommer utan tvekan att fastna även för denna sköna tv-serie. Temat är detsamma: de knarkar, ligger, super och slåss, ungefär. Dessutom har karaktärerna fått superkrafter efter att en storm dragit in över stan (vilket låter astöntigt, och just det där med stormen känns faktiskt inte heller särskilt genomtänkt). Förutom det innehåller serien även massa problem och intriger, vilket i och för sig är något som i princip alla dramaserier har gemensamt... Viktigare att poängtera är dock att huvudkaraktären Nathan råkar vara det snyggaste jag sett. Så om serien inte verkar lockande i sig, kolla ändå! Det är värt bara av att få se detta vackra ansikte. <3


Och här är ett klipp som jag tycker sammanfattar hela serien ganska bra:



/a

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0