HOLA

Här kommer ett innan-bloggbomben-inlägg med endast andras bilder på mig, givetvis tagna här nere i Barcelona. MEN. Innan ni får njuta av detta ögongodis kan ni få en liten liten lägesuppdatering:

- Daniel har varit sjuk på riktigt, vart hemma från jobbet, inte kunnat gå ut med oss osv. Men så tog han sig i kragen och gick till doktorn som var jättesmidig, snabb och snäll och Daniel är därför på bättringsvägen nu (som tur är).

- Jag har fått till det och funderar på att gå på dejt med en liten katalansk Oliver som är jättedålig på engelska men ändå jättesöt. Börjar bli lite "jaha,-och-när-ska-storstadslivet-ta-tag-i-mig-och-svepa-iväg-mig-på-äventyr-rastlös" så tänkte att det kunde vara spännande att gå på dejt, särskillt efter erbjudandet "I can improve me english and teach you some spanish, we can go places not for turists". Alltså.. haha <3

- Jobbet börjar bli lite krävande för oss eftersom vår efterlyste danske chef börjar få hybris eller nåt.. De har ändrat regler för närvaro, frånvaro, sjukanmälning, försening, raster, sälj, telefonsystemet osv osv i all oändlighet. Visserligen var det kanske lite väl slappt innan men ok. Det är faktiskt inte väääärldens mest seriösa företag heller, faktiskt.

- Jobb again: kul med nya anställda som flyttar in i vårt rum på kontoret, mindre kul att jag sitter vid en dator-ö helt ensam pga och efter noggrant övervägande från min nya team leader.. Han tycker väl att jag pratar för mycket, fucking party pooper...

- Vi har fortfarande inte fixat Internet. Eller nya blommor. Eller nya plancher. Eller extra bäddmaddrasser. Jaja, vi överlever väl. Eller?

- Har rökt lite för mycket, ska börja chilla lite med det innan jag får ont i lungorna på riktigt.

NU kommer jag inte på mer så varsågoda:





(orkar inte fixa upplösningen, ni får stå ut med att det ser lite skevt ut)

/K

Kommentarer
Postat av: Liza

Äntligen, synd att jag redan visste allt haha! pusss <3

2011-10-12 @ 09:59:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0