Romantisk dejt




..med mig själv!! Färska räkor, cider, ostbricka, tända ljus, naturgodis och Gossip girl som enda sällskap. Och det är inte helt fel alltså! Slutade jobbet halv nio idag och insåg då att jag var för trött för att åka ner till stan (eftersom jag börjar 7 imorgon) och att jag dessutom är helt ensam hemma. Och då får man väl göra det bästa av situtionen, inte sant? Kände mig som en 75-årig änka när jag plockade ihop "lite gott" för 1, men nu känner jag mer som Blondinbella som jämt snackar om sin "välbehövda egentid"... Hahaha gud, vet inte vad som är värst. MEN, jag har det fan riktigt mysigt! Helt själv, en fredagkväll. Kanske inte är så jävla needy trots allt?

/A

Kommentarer
Postat av: Anonym

gott!!!

2011-09-03 @ 00:29:27
URL: http://jamesinblack.blogg.se/
Postat av: aggy

jaa svingott!

2011-09-05 @ 11:26:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0