sleep the clock around

Så. Jävla. Trött. Känner mig helt avdomnad, vilket i och för sig inte så konstigt med tanke på att jag sovit ca 4 h på två dygn. Har drabbats av någon form av sömnproblem senaste veckan (?) vilket gjorde att jag inte kunde somna alls i fredags och bara sov några timmar i natt. Något som visserligen berodde på att vi efterfestade ungefär till klockan 6, vilket kanske inte var helt värt trots att jag hade väldigt trevligt. Tog massa bilder som jag tänkte lägga upp när jag orkar, men såhär såg jag ut i innan jag drog ut igår i alla fall:



Hade på mig mitt senaste inköp från weekday. Sjukt nice med ryggurringning, något som jag förövrigt känner mig mycket mer bekväm i än vanlig. I alla fall. Nu ska jag ta en promenad till city för att köpa godis, för att sedan lägga mig i soffan framför tv:n (läs: gossip girl) och därefter sova ca ett halvt dygnt för att kompensera senaste dagarnas frivilliga och ofrivilliga sömnbrist.

/A

Kommentarer
Postat av: annelie

snygg!

2011-09-05 @ 23:24:50
URL: http://fvgd.blogspot.com
Postat av: hanna

ful!

2011-09-05 @ 23:39:33
URL: http://hannacarlquist.tumblr.com
Postat av: aggy

annelie: tack fina du! hanna: fuck you

2011-09-06 @ 01:05:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0