dom där jag kommer från

Nuuu har jag kirrat flygbiljett utan retur (!) till Barcelona, och det känns faktiskt helt fantastiskt. Nästa fredag bär det av och jag har ungefär 1000 saker att fixa innan dess. Att fundera ut hur jag ska kunna packa ner mitt liv i ett bagage på 20 kg, till exempel.. Men det får gå! Idag har jag även betat av ett av få kvarstående arbetspass på jobbet, samt fikat på viskan med en mycket efterlängtad Mimmi! Vågar inte tänka på hur mycket jag kommer sakna alla efter några månader när man saknar många man tycker om redan, fast man bor i samma stad. Och i samma land, inte minst.  Förutom mina älskade medresenärer har jag ju de senaste åren även haft turen att ha världens finaste vänner vid min sida, på allt från...


parkhäng,

promenader,

konserter,

festivaler,

resor,

förfester,

raster,

utekvällar i gbg,

way out west-dagar (08, 09, 10),

julbak,

nyårsfiranden,

vinkvällar,

hemmafester,

sthlms-resor,

studiebesök,

maskerader,

och födelsedagsfiranden...

...till otaliga fikor och myskvällar. Tack för att ni gjort de här åren så bra och underbara som de på många vis varit (och inte så hemska som de kunde ha blivit!). Ni är finast, allihop.

/A

Kommentarer
Postat av: hanna

började nästan gråta när jag såg detta, så himla fina tider!

2011-09-07 @ 01:52:59
URL: http://hannacarlquist.tumblr.com
Postat av: Aggy

<3

2011-09-07 @ 02:41:13
Postat av: Anonym

<3

2011-09-07 @ 14:07:25
URL: http://silfverlood.tumblr.com
Postat av: linn

håller med hanna där, fyfan.. blir helt nostalgisk! känner verkligen hur mycket jag kommer sakna att inte ha er 5minuter i från mig. ni är så fina <3

2011-09-08 @ 12:51:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0